Κάποιες ημέρες …

Κάποιες μέρες ξυπνάς και νιώθεις πως βρίσκεσαι στα καλύτερα όνειρα σου. Κάποιες μέρες ξυπνάς και νιώθεις πως βρίσκεσαι στους χειρότερους εφιάλτες σου. Σήμερα δεν ήταν μια από αυτές τις μέρες. Σήμερα ξύπνησα και το μόνο που ήθελα ήταν να κοιμηθώ μέχρι αύριο. Δεν έχει να κάνει με βαρεμάρα ,έχει να κάνει με κούραση. Δεν είναι σωματική κούραση ,είναι ψυχολογική κούραση. Με κουράζει ο τύπος που στρίβει χωρίς να ανάψει φλας. Με κουράζει η γιαγιά εκείνη που θα σταματήσει όλη την κυκλοφορία στο πεζοδρόμιο γιατί είδε σε μια βιτρίνα την κουρτίνα που ονειρευόταν. Φαντάζομαι πως δεν φρενάρω και τον χτυπάω. Φαντάζομαι πως κανείς δεν την προσέχει και την παρασέρνει ο κόσμος. Με κάνει αυτό δαίμονα; Με κάνει αυτό τρελό; Ελπίζω πως η κοινωνία θα αλλάξει αυτά που με ενοχλούν. Ελπίζω πως η κοινωνία θα αλλάξει αυτά που ενοχλούν όλους τους ανθρώπους. Είναι παράξενο πως ο άνθρωπος κάνει κάτι ,αλλά όταν το κάνουν σε αυτόν τον εκνευρίζει. Είναι παράξενο πως ο άνθρωπος έχει χάσει την ανθρωπιά του.

Κάποιες νύχτες ξυπνάς και αισθάνεσαι όλο το βάρος του κόσμου στο στήθος σου. Κάποιες νύχτες ξυπνάς και αισθάνεσαι κενός. Σήμερα δεν ήταν μια από αυτές τις νύχτες. Σήμερα δεν ξύπνησα μέσα στο σκοτάδι. Δεν έχει να κάνει με την έλλειψη ύπνου ,έχει να κάνει με την ευχαρίστηση. Δεν είναι σωματική ευχαρίστηση ,είναι ψυχολογική ευχαρίστηση. Με ευχαριστεί που δεν βγήκα από το σπίτι μου εχθές. Με ευχαριστεί που δεν συνάντησα κανέναν εχθές. Φαντάζομαι πως βγαίνω και συναντάω κάποιον που δεν ξέρει πως πρέπει να φρενάρει στο κόκκινο φανάρι. Φαντάζομαι πως βγαίνω και συναντάω κάποια που ενοχλείται με την πολιτική μια εταιρίας και τα βάζει με τον υπάλληλο. Με κάνει αυτό παράξενο; Με κάνει αυτό αντικοινωνικό; Ελπίζω πως αν βγω αύριο δεν θα τους συναντήσω. Ελπίζω πως όποιος βγει αύριο δεν θα τους συναντήσει. Είναι παράξενο πως δεν βγαίνω για να επιτύχω την δική μου ευτυχία. Είναι παράξενο πως αυτός που βλέπει την δυστυχία ,πρέπει να μείνει μακριά της για μην τον επηρεάσει.

Κάποιες ώρες θέλω απλά να μην υπάρχω. Κάποιες ώρες θέλω να είμαι κάποιος άλλος. Τώρα δεν είναι μια από αυτές τις ώρες. Τώρα είμαι χαρούμενος. Σε λίγο θα φάω και μετά θα βγω μια βόλτα με παρέα τον εαυτό μου. Σε λίγο θα βγω να κοιτάξω τον ήλιο και να ονειρευτώ τον δικό μου ουρανό. Δεν έχει να κάνει με τον καιρό ,έχει να κάνει με την διάθεση μου. Δεν έχει να κάνει με την διάθεση που μου προκάλεσε κάποιος ,έχει να κάνει με την διάθεση που μάζεψα μόνος μου. Πάω να χαρώ τον εαυτό μου και την ζωή μου όσο μπορώ ….

Καλή διασκέδαση ….

Σχολιάστε

